Gästbok

Här får ni gärna diskutera och ställa frågor.

13 kommentarer:

  1. Gratis till denna nya sida. Vi kommer att följa den. Vi kommer att ställa frågor om våra trädgårdar. Tack på förhand av svaren.

    SvaraRadera
  2. Inger i Arvika23 maj 2010 kl. 18:33

    Hur länge bör din kulle ligga och gosa till sig???

    SvaraRadera
  3. Tack! Jo, kullen behöver nog sätta sig, så det inte rasar iväg och ut när man börjar gräva i den. Tror dock, att med rätt val av perenner att man kan börja plantera redan om en vecka, eller två...

    SvaraRadera
  4. Ingerzetterstrom@hotmail.com24 maj 2010 kl. 14:12

    Kan du skicka vilka sorters perenner jag kan ha i kullen. Tack

    SvaraRadera
  5. Å en underbar blogg!

    SvaraRadera
  6. Inger i Arvika28 maj 2010 kl. 19:05

    Ge mig tips på min nya rabbat är du snäll.
    Här var det minus grader i morse så ingen värme här inte trist trist vill ha sol sol.

    SvaraRadera
  7. Hej Inger i Arvika!
    Jag tycker du kan plantera Koreansk plymspirea runt kullen.
    - Riddarsporre x 1
    - Trädgårdsiris (valfri färg) x 1
    - Solbrud, Helenium, gul el röd, x 1
    - Spirstånds x 1
    Lite att börja med kanske? Höstblommande och hösfärger, o iris på våren..
    Rosor? Valfri slotts eller parkros, gul, röd, orange.
    / Marica

    SvaraRadera
  8. ingerzetterstrom@hotmail.com29 maj 2010 kl. 17:09

    Tack för dessa fina tipps ska se om de finns här i Arvika. Här är det svårt att få någon hjälp med sina växter i de gardencenter som vi har här. Du skulle allt behövas här- Men tack ändå.

    SvaraRadera
  9. Vi väntar här i Arvika på några nya tips i trädgården. Du skulle allt se så fint här är.

    SvaraRadera
  10. Följer din blogg står mycket bra samt fina bilder. Hoppas du fortsätter. MVH grannen

    SvaraRadera
  11. Varför skriver du inte på din blogg längre?????
    Saknar dina artiklar kom åter kära du.......
    Hösten har också en trädgårdstid.........

    SvaraRadera
  12. Jag vill tacka Mr Dalton för diamantlån för att han gav mig ett lån värt 43000 euro jag har blivit lurad flera försök att säkra ett lån . Tills jag menade Dalton som gav mig ett lån. om du behöver ett legitimt lån idag undvik att bli lurad och kontakta diamantlån via e-post: diamondloans24@yahoo.com WhatsApp: +16613814014

    SvaraRadera
  13. Waow this is unbelievable, it is my first time to be carried away by such a high profile article, I will immediately contact you directly and also to take the advantage to share some latest information about BUY GENUINE DRIVERS LICENSE ONLINE

    SvaraRadera